Werkervaring

Om een indruk te geven van mijn werkervaring vind u hieronder mijn cv:


augustus 2018 – augustus 2019,
Rook Groep | Vlaardingen | Bedrijfscoördinator
Taken:  Coördinerende rol als het gaat om; AVG, ICT (hard- en software), HR, BHV. Verder ondersteunde taken richting management als het gaat om budgetten, prognoses en rapportage. Daarnaast ben ik actief als Account- en Relatiemanager voor de Rook Groep als geheel.

adts-150augustus 2015 – augustus 2018,
ADTS ‘Ik ben Talent’ | Capelle aan den IJssel | Recruiter / Coördinator / Accountmanager
Taken:  Arbeidsbemiddeling (sociale) doelgroepen WBB, NUG,  WW, WIA etc. Advies inzake Participatiewet en WMO.  Coördinator van o.a. LeerWerkTrajecten. Werven en selecteren  midden en hoger opgeleid personeel t.b.v. interne en  externe vacatures. Account- en Relatiemanager.

april 2011 – maart 2013,LV
LV Shipping & Transport | Vlaardingen | Projectmanagement / HR / Transportplanner
Diverse projecten en taken waaronder o.a. implementatie nieuwe soft- en hardware t.b.v. planning in samenspraak met de ICT afdeling, brede ondersteuning planning, beheer ziekteverzuim, order intake, algehele ondersteuning afdeling, beheer in- en externe opleidingen (o.a. CCV). In deze functie in het bezit van VCA voor leidinggevende.

april 2010 – april 2011,UWV
UWV WERKbedrijf Nieuwe Waterweg | Schiedam | Adviseur Werkgevers
Werkgevers adviseren en begeleiden inzake o.a. werving & selectie, arbeidsrecht, ziekteverzuim en mobiliteit. Daarnaast jobhunter, coach, trainer en acquisiteur. Verder workshopleider Arbeidsmarktinformatie, Social Media, Netwerken en LinkedIn, opstellen Marktbewerkingsplan Zakelijke dienstverlening en Werkgevers-benadering. In dit jaar verschillende trainingen en opleidingen met succes afgerond waaronder ‘Arbeidsmarkt benadering en ontwikkeling’, ‘Houding en Communicatie’ en ‘Oriëntatie Sociale Zekerheid’.

november 2007 – april 2010,Still
Still Intern Transport Hendrik Ido Ambacht Leidinggevende / Coördinator Service
Leidinggevende voor 15 monteurs regio Rotterdam met als extra taken; coördinatie service, functioneringsgesprekken, urenregistratie. Binnen het kantoor tevens BHV’er en in het bezit van VCA voor leidinggevende.

mei 2006 – november 2007,Aegon
SpaarAdvies/AEGON Nieuwegein Financieel Adviseur regio Rotterdam/Rijnmond
Cliënten en MKB adviseren betreffende spaar- en beleggingspolissen, verzekeringen en pensioenen, telefonisch acquisitie en beheer eigen timemanagement. Uiteraard de nodige vereiste papieren in het kader van de Wet Financiële Dienstverlening (WFT).

november 2004 – mei 2006,
Orange Retail B.V. Den Haag Shopmanager Leidschendam
Bedrijfsleider, verkoop aan particulieren en MKB, begeleiden/trainen personeel, evaluatie- en functioneringsgesprekken, proces bewaking, uitzetten targets en order management.

februari 2004 – november 2004
Sabbatical
Oriënteren carrière (sabbatical), actief als adviseur communicatie, IT en webdevelopment en webawareness voor diverse MKB’ers binnen mijn netwerk.

februari 2003 – februari 2004,
Autobedrijf Dalton Heemskerk Projectmanager
Verbeteren/implementeren van in- en externe processen, optimaliseren ICT, administratie en facturatie, creditering, in-/ verkoop en marketing, beheer/ontwikkeling website.

april 2000 – februari 2003,
WorldCom (Verizon) te Amsterdam Change Management Coördinator
Coördineren onderhoud- en reparatiewerkzaamheden o.b.v. SLA’s, contact buitenlandse directe en indirecte collega’s, coördinator werkgroep optimalisatie processen.
3rd Party Sales Executive
Ondersteuning dealermanagers en dealers, monitoren in- en externe processen, onderhoud en bewaking dealerwebsite, archivering, offertes uitwerken en management ondersteuning.